Khamis, 1 Julai 2021

BBM3410-2021-MINGGU 13-MISTERI KOPI

 KREDIT KEPADA:DBP


LINK: https://www.youtube.com/watch?v=d-q-toRLmD4

Salam semua, kali ini pula saya akan membincangkan rancangan daripada DBP tentang "MISTERI KOPI". Kali ini tetamu jemputan ialah Dr. Alia. Topik pada kali ini juga amat menarik bagi saya kerana saya sendiri merupakan seorang peminat kopi yang tegar. Dalam rancangan ini, Dr. Alia telah menceritakan pengalaman minum kopi. Malah, Dr. Alia juga memberitahu terdapat pelbagai jenis kopi yang terdapat di sekitar kita. Selama ini saya yang tahu cuma Nescafe 3 in 1, Kopi Api-Api, dan lain-lain. Dr. Alia juga menceritakan beberapa kebaikan meminum kopi. Kalau ingin tahu lebih lanjut, tontonlah video yang telah saya sertakan dengan link.


Bukti Kehadiran. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...