Ahad, 30 Mei 2021

BBM3410-2021-MINGGU 9-PANTUN EMPAT KERAT(FACEBOOK)

 Hi semua, 

Moga semua sihat2 sahaja.

Pada kali ini saya akan membuat posting berkaitan tugasan BBM3410 berkenaan dengan pantun empat kerat di laman sosial Facebook. 

Berikut merupakan posting saya tentang pantun saya, hihihi, saya nak susun 10 jari dulu sebab nak minta maaf kerana pantun saya tidak sehebat mana, saya hanya budak baru belajar. 


Berikut merupakan balasan pantun saya dengan rakan-rakan di Facebook, walaupun bukan pakar sangat tapi diri ini ingin meneroka juga, hihihi...









Bukti Kehadiran


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 2021

1.  BIODATA DIRI 2.  CERITA SOSIAL 3.  PENDEKATAN ANALISIS WACANA 4.  NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK 5.  ASAS GRAFIK MUDAH 6.  ASAS GRAFIK WARNA 7...